Punak nendib, et igal platvormil on omad reeglid sisu ja kontode raporteerimise ja blokeerimise kohta. «Nendest tasub alustada kohe pärast ekraanipiltide tegemist. Ekraanipilte on vaja juhuks, kui teise inimese käitumine on korduv ja võib täita ahistava jälitamise kuriteo koosseisu. Kui oled andnud märku, et teise inimese käitumine sulle ei sobi ja inimese kommentaare kustutanud ja blokeerinud, kuid inimene ikkagi jätkab, võib pöörduda veebipolitseinike poole abi küsimiseks,» soovitab Punak. «Nemad saavad anda edasisi juhised või ka võtta ühendust selle kiusliku inimesega. Kui kommentaarid aga sisaldavad ähvardust elu, tervise või vara suunas ja usud, et kirjutaja päriselt kujutab ohtu, tasub esimesel võimalusel pöörduda politseisse. Isegi kui menetlust ei alustata, annab see ikkagi võimaluse politseile selle kiusliku inimesega suhtlemiseks. Kui neid teateid meile ei tehta, siis me ei tea seda, et inimesed vajavad abi ja politsei sekkumist.»
Küsimusele, kuidas veebipolitseinikud vestluseid läbi viivad, veel enam juhtudel, kui kommenteerija on anonüümne, vastas Punak: «Kui kontole on jätkuvalt võimalus kirjutada kas veebipolitseiniku kontoga kirja saates või selle inimese vahendusel, keda konto omanik kiusab, siis tasub seda proovida. Selleks, et selgitada seadust sobimatult ja häirivalt käituvale kontoomanikule, kes oma tegevusega veel ei ole täitnud süüteokoosseisu, ei pea politseinik otseselt teadma, kas konto taga on Jaak, Mart või hoopis terve punt inimesi,» nentis Punak. «Kindlasti ei ole see nii mõjus kui näost näkku läbi viidav vestlus, aga kuniks meil puudub alus inimese tuvastamiseks, siis peab sellele lootma.»