Just dokumendi numbri küsimine ärataski naises kahtlust, et tegemist on isikuandmete väljapetmisega, sest tema arvates ei ole lepingu vormistamiseks muid numbreid peale isikukoodi vaja. «Rääkisin ka teiste majaelanikega, kes ütlesid, et ka nendelt võeti samu andmeid,» täpsustas Maimu.
Maimu pidas kogu asja pettuseks ka siis, kui tema telefonile saabus sõnum, et Nublu andur on jõudnud pakiautomaati ning ootab seal pingsalt, et ta lakke paigaldataks.
«Poeg elab minuga, läksime automaadini ning saatsime selle tagastuskoodiga kohe tagasi. Ma ei tahtnud seda algusest peale,» ütleb proua. Ta kardab, et talle hakkavad siiski arved tulema, kuigi arve tähtajaks oli lepingus iga kuu viies kuupäev ning ühtegi arvet talle seni tulnud ei ole.
G4S-i standardlahenduste divisjoni direktor Tarmo Pärjala on selle juhtumi tõttu väga nördinud ning tal on siiralt kahju, et vanaproua end nii tundis. «Vanaproua juures käinud müügiagent külastas tol õhtul 65 majapidamist ning antud kaebus on ainus,» sõnas Pärjala.
Pärjala selgitas pikalt «Kuuuurijale», miks nad otsustasid hakata tegema lisaks kaubanduskeskuste müügile ka kodukülastusi. Just ostukeskustes Nublut tutvustades olevat see idee tekkinudki.
Nimelt olevat andurist huvitatud kliendid soovinud veidike isiklikumat lähenemist ehk kodu ülevaatamist ning soovitusi, kuhu oleks andur kõige mõistlikum paigaldada, et abi saabuks kõige kiiremini.
Pärjala sõnul teevad nad päästeametiga pidevalt koostööd ning statistika järgi suudavad nemad aastas rohkemates kodudes andureid kontrollida kui päästeamet oma kodukülastustega.