Tallinna bussijuht ei lasknud memmekest õiges peatuses maha ja sõimas tal veel näo ka täis (2)

Heveli Tuisk
, REPORTER- TOIMETAJA
Copy
Tallinna bussid
Tallinna bussid Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

«Kuuuurijaga» võttis ühendust vanahärra, kes nägi enda sõnul pealt kurba vaatepilti, kui Tallinna linnaliini bussijuht käitus üle 80 aasta vanuse prouaga inetult.

Peeter (nimi muudetud, toimetusele teada) helistas «Kuuuurijale» kohe, kui nägi Tallinna linnaliini bussijuhti memmekesega inetult käitumas.

Nimelt oli memmeke 24. märtsi hommikul kell kümme teel Rahumäe kalmistule. Peetri sõnul vajutas vanaproua kenasti stoppnuppu ning liikus bussiukse juurde. «Proua seisis ukse ees, aga buss ei peatunudki,» seletas meiega ühendust võtnud Peeter.

Proua olevat läinud kohe bussijuhi juurde aru pärima, sest vana ja väetina on tal raske pikka maad kõndida. Seega oleks järgmisest peatusest tagasi Rahumäele jalutada talle üks suur katsumus.

Bussijuht olevat aga vabandamise asemel hoopiski proua peale karjuma hakanud ning nende vahele astus nüüd Peeter, kes ei suutnud asja niisama pealt vaadata. «Proua ei teinud midagi valesti ja see bussijuht sõimas teda ja enamjaolt vaid vene keeles. Mul on nii kahju, et selline olukord juhtus,» lisas ta.

Lisaks «Kuuuurijale» helistas Peeter Tallinna Linnatransporti, kus tal paluti olukorra kirjeldusega kaebus esitada. «Ma olen ise pensionär ning arvutit ei kasuta ning kahtlen, et umbes 80-aastane vanaproua seda teha oskab, veel vähem hakkab ta kohapeale tammuma,» on ta ametkonna suhtumises veidike jahmunud.

Just seetõttu Peeter «Kuuuurijalt» abi paluski, et selle loo puhul midagi ikka ette võetaks.

Tallinna Linnatranspordi (TLT) bussiteenistuse direktor Meelis Tartu vastas meile juhtunu kohta järgmiselt:

«Täname teid pöördumise eest. Kontrollisime teie väited ära. TLT kõnekeskus sai 24.märtsil vastava kõne, millele me reageerisime.

Vestlesime sel teemal bussijuhiga, kes sel päeval oli tööl sellel liinil. Bussijuht käitus valesti ning sai selle eest noomituse. Meil on juhtunu pärast väga kahju ning palume vabandust tekkinud ebamugavuste pärast. Võime kinnitada, et reisijate rahuolu, teenuse kõrge kvaliteet, ohutus ja mugavus on peamised kriteeriumid, millest TLT lähtub oma tegevustes. Koolitame pidevalt oma sõidukijuhte, tagamaks, et sõitjad saaksid parima teenuse. Seepärast on ka iga tagasiside meie jaoks ülioluline.»

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles