Klient kardab, et Elektrumi saatmata arvete tõttu tuleb tal hiljem korraga välja käia suurem summa

Heveli Veersalu
, Kuuuurija.ee reporter
Copy
Homne elektri hind on üleeilsega võrreldes üle poole odavam.
Homne elektri hind on üleeilsega võrreldes üle poole odavam. Foto: Madis Veltman/Postimees Grupp

Vinni vallas elav Reet on Elektrum Eesti OÜ klient ning väidab, et pole saanud ettevõttelt kuude kaupa elektriarveid. Sotsiaalabi saav naine kardab, et jääb hiljem seetõttu rahahätta.

«Kuuuurijaga» võttis ühendust Reet, kes elab Vinni vallas ja saab sealt ka sotsiaalabi. Just eelkõige valla toetusel suudab ta toime tulla ning isegi elektriarvet ei tule tal endal tasuda.

«Ma pean vallale iga kuu saatma elektriarve edasi ja siis nad maksavad selle ära,» rääkis Reet. Kuigi ta saab pidevalt igakülgset abi, kardab Reet nüüd jääda suure võlakoorma alla.

Nimelt pole elektripakkuja, ettevõte Elektrum kliendile mitu kuud elektriarveid saatnud ning Reet kardab, et suur arve saadetakse tagantjärele. «Ma ju olen elektrit tarbinud. Külmik, televiisor ja veekeetja on pidevas kasutuses. Kardan, et vald ei maksa tagantjärele mul arvet, kui see nüüd hiljem korraga tuleb!» on ta suures mures.

Vinni valla sotsiaalteenistuse juhataja Mirjam Selli kinnitas, et tõepoolest pole kaks kuud Reedale ühtegi arvet Elektrumilt laekunud, kuid nüüd pidi olukord lahendatud olema. Valla kommunikatsiooninõunik Rahel Lepp lisas veel, et vald hüvitab Reedale toimetulekutoetuse tasumisel elektrikulu seaduses ettenähtud korras vaatamata sellele, et Elektrum jättis kliendile eelnevate kuude arved esitamata.

«Oleme edastanud kliendile kõik arved seisuga 03.11.2021. Elektrum Eesti OÜ-l oli tehniline tõrge lepingutega, kui kliendil ei ole võimalik arveid korraga tasuda, siis on tal alati võimalik sõlmida maksekokkuleppeid maksete ajatamiseks,» selgitas Elektrum Eesti OÜ.

Tagasi üles