Omniva kulleri sõnul oli neil laupäeval tükk tegemist sellega, et õpilastele mõeldud kiirtestid jõuaksid koolidesse, ning nii mõnigi töötaja pidi selleks leidlikkust kasutama.
Kulleritel raskendas kiirtestide toimetamist koolidesse telefoninumbrite puudumine
Möödunud nädala laupäevaks tuli kõikidesse koolidesse tarnida kiirtestid, et tuvastada õpilaste seas koroonaviirusega nakatunud. Pakkide kohaletoimetamise eest vastutas Omniva, kuid ette tuli ka mõningaid viperusi.
Üks anonüümsust palunud Omniva töötaja rääkis «Kuuuurijale», et neile olid antud mingil põhjusel koolidirektorite kabinettide telefoninumbrid, millele nädalavahetusel keegi ei vastanud.
«Oligi juba tunne, et pakid jäävadki kohale toimetamata,» rääkis murelik kuller, kes lootis, et lapsed saavad ikka õigel ajal testitud ja õpingutega jätkata.
Kuller rääkis veel, kuidas tal tuli kasutada oma tutvusi, et leida koolis töötava inimese kontakt, kellele saaks siiski paki üle anda. «Ikka tükk tegemist oli mul pakkide toimetamisel. Üks kooliõpetaja veel imestas, et kuidas meil küll direktori kabineti number pakil on, sest ta olevat ise isiklikult oma mobiilinumbri sinna lisanud,» selgitas ta segast olukorda.
Omniva operatsioonide juht Evert Rööpson kinnitab, et tõepoolest tekkis pakkidega väike segadus, kuid olukord suudeti päeva jooksul lahendada ning ükski kool kiirtestideta ei jäänud.
Rööpsoni sõnul olid nad kõik andmed saanud kiirtestide saatjalt ja uuendatud andmed saabusid alles laupäeva varahommikul. «Selleks ajaks oli osadele pakkidele juba varem saadetud andmed trükitud ja pakid nii-öelda teele asunud. Õnneks saime selle olukorra kiiresti ja operatiivselt lahendatud. 30. oktoobri varahommikul saatsime uuendatud kontaktaadressid kõikidele jaotuskeskustele ja kullerpunktidele. Nii said kõik kullerid siiski lõpuks vajaliku kontaktinfo ning saadetised ka ühel või teisel moel üle antud.»