Hädas pensionär: miks on Hansaposti koostööpartner firma, kes toob asjad vaid välisukseni?

Mees jooksulindil. Pilt on illustreeriv!

FOTO: Panthermedia / Lev Dolgachov/ Scanpix

«Kuuuurijaga» võttis ühendust pensionär Tõnu, kes ei saa kuidagi Hansapostist tellitud jooksulinti garantiiremonti saadetud, sest ta ei suuda masinat välisukseni toimetada.

74-aastane Tõnu ostis möödunud aasta sügisel Hansapostist jooksulindi Tunturi FitRun, et end paremas vormis hoida ja eks tuleb väike liikumine igale pensionärile kasuks. Masin maksis 525 eurot.

Kõik oli justkui suurepärane kuni selle aasta augusti keskpaigani, kus jooksulint jäi Tõnu jalge all lihtsalt seisma. «20. augustil seiskus see kasutamise ajal, sealt alates olen neljal korral tulutult Hansapostilt garantiiaegset remonti taotlenud,» kirjutas mees «Kuuuurijale».

Enda sõnul pettus ta Hansapostis, kui avastas, et nad kasutavad koostööpartnerina kullerfirmat, kes toob kaubad vaid välisukseni ega tule neile ka tuppa järele. Tõnu aga elab neljandal korrusel ning kratsib nüüd kukalt, mõeldes, kuidas masin trepist alla saada.

Kuna Hansaposti koostööpartner Omniva tuleb mehe sõnul kaubale järele vaid kortermaja ette, ei ole Tõnu saanud oma jooksulinti garantiiremonti saata. «Mina seda ise tassida ei suuda ja kedagi appi kutsuda ei ole, ammugi kulleri tuleku ajaks. Ilmselt on veel minutaolisi ostjaid, kes kauba kättesaamise ise korraldama peavad,» on ta pahane.

Tõnu ei mõista, miks firma kasutab vaid seda ühte kullerteenust, kuigi on teisi, kes pakuvad ka kauba toomist tuppa.

«Euronicsi ostude puhul mingit probleemi pole, autojuhil on kaasas eriline käru treppidest üles-alla liikumiseks,» rääkis Tõnu, kes ei tea, kuidas olukorda Hansapostiga lahendada.

«Kuuuurija» võttis ühendust Hansaposti kommunikatsioonijuhi Maris Kiviga, kes olukorra kenasti lahti seletas.

«Garantiiremont on loomulik osa meie teenusest ning iga kliendi õigus on viia oma toode vea või rikke ilmnemisel remonti,» selgitas Kivi ja lisas, et info nende partnerite ja hoolduskeskuste kohta on nende kodulehel olemas.

Tuleb välja, et garantiiremonti võib inimene toote ka ise toimetada või tellida selleks endale sobiva kullerteenuse. Kui klient seda aga ise teha ei soovi või ei saa, lubab Hansapost saata tootele järele enda koostööpartneri.

«Oleme kasutanud oma partnerina Omnivat, kes on Eesti turul üks usaldusväärsemaid transpordipartnereid. Erikokkuleppel ja tasu eest on võimalik tellida ka toast toote äravedu, kuid koroonapandeemia ajal ei ole selle teenuse tellimine kahjuks kontaktide vähendamise eesmärgil võimalik olnud,» selgitas Kivi. Samas ei välista ta võimalust, et õige pea taastatakse ka toodete transportimine tuppa.