Päevatoimetaja:
Katrin Lust

Kas tõesti koostas Elisa oma kliendile tegelikust suurema arve?

Copy
Elisa kauplus.
Elisa kauplus. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Elisa klient Aivar arvab, et sideoperaator on tahtlikult tema arvele suurema summa kirjutanud, lisades juurde teenuse, mida klient enda sõnul kasutanud ei ole.

«Kuuuurijaga» võttis ühendust Aivar, kelle sõnul on Elisa Eesti AS suurendanud tema mobiiliarvet teenusega, mida ta enda sõnul kasutanud ei ole.

Aivar (50) on pikka aega olnud Elisa Eesti AS klient, kuid viimased kolm kuud on ta saanud 5–12 eurot suuremad arved kui tavaliselt. Arveid pikemalt uurides avastas ta, et sinna on lisandunud uus rida «Mängud ja meelelahutus». See kõik tuli Aivarile suure üllatusena, kuna enda sõnul ta internetis mänge ei mängi.

«Ma olen juba vana mees, mis mänge mina siin ikka mängin, loen netist vaid uudiseid!» kurdab klient, kes ei mõista, kust arvele see uus rida ikkagi tuli.

Rekajuhina välismaal leiba teeniv härra leidis Elisast omale sobiva paketi «Eri nutikalt Euroopas 9.99», mis lubab tal piiramatus koguses internetti tarbida ka Eestist väljaspool, aga seda kindlal kiirusel.

Kuni 2021. aasta veebruarini piirdus Aivari mobiiliarve vaid kümne euroga.

«Hakkasin uurima, mis asi mulle siia nüüd lisatud on, öeldi, et olen kasutanud mingit meelelahutusteenust. Aga ma ju ei ole! Pole saanud kusagilt abi ka selles osas,» on Aivar sideoperaatori peale veidi pahane.

Kas tõesti lisab Elisa Eesti AS oma klientide arvele suuremaid summasid?

Elisa meediasuhete juht Taavi Teder hakkas kohe olukorda uurima ning juba järgmisel päeval andis ta ka «Kuuuurijale» vastuse.

Teder vaatas Aivari juhtumi üle ning kinnitab, et klient on oma murele juba lahenduse saanud ning tema teenuse kasutamine peatati juba aprillis.

«Kahjuks ei saa nõustuda kliendi väitega, et ta pole kasutanud lisateenuseid. Teenusepakkuja Link Mobility kinnitusel liitus klient tasulise teenusega, sisestades oma mobiilinumbri külastatud veebilehel, misjärel saadeti talle PIN-kood, mis tuli samuti veebi sisestada, et teenus aktiveeruks. Soovitame igal kliendil enne sarnase teenuse tellimist tutvuda teenuse tingimuste ja hinnakirjaga, vältimaks hilisemaid üllatusi teenuse osas või kasutada Stopp lisateenust, mis piirab kõik eritariifsed teenused ning mobiilsed maksed,» lisas Teder.

Tagasi üles