«Ma küsisin temalt, et kes me terviseameti arust oleme, et meiega nii suhelda võib. Tunneme ennast nagu mingi kõntsana. Moka otsast tuli vabandusele sarnanev lause, aga väga tõsiselt seda võtta ma ei suuda. Ka see kõne oli kuidagi üleolev,» rääkis Kalle lõpetuseks.
«Kuuuurija» pöördus uuesti terviseameti meediasuhete spetsialisti Merilin Verniku poole, et ka viimases kõnes selgust saada.
Loe terviseameti vastust siit:
Tere!
Kui selgub, et inimene osutub lähikontaktseks või positiivseks, siis on äärmiselt oluline see info võimalikult kiiresti inimeseni toimetada. Eesmärk on viiruse levikut piirata ning see tähendab ka vajadusel inimese käikude piiramist.
Kui inimene on parasjagu autoroolis, on Terviseametil tavapraktika paluda auto peatada, et saaks võimalikult ohutult selle informatsiooni ning vajalikud juhised inimesele anda. Kui siiski selgub, et inimene keeldub koostööst, peame me inimest hoiatama, et kui koostöö ei laabu, siis teavitame sellest politseid. Antud juhul oli abiline seda sunnitud tegema.
Edastasime täiendava informatsiooni meie lõuna regioonile ning nemad asusid asja uurima. Ekslikult arvati, et edastatud telefoninumber oli haigeid läbi helistava abilise oma ning seetõttu helistati kõne all olevale pereisale.
Hiljem oma eksimusest aru saades, numbrile tagasi helistades, vabandas Terviseameti töötaja pereisa ees ning kõne lõpetati sõbralikult.
Parimate soovidega
Merilin Vernik
Meediasuhete spetsialist